Subject: Tartu maakond, Kastre vald, Melliste küla piirkonna valguskaabli sidelahendus - EST-MIIL-150
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 12:14:37 +0300

Tere

Saadan järgneva projektilahenduse ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

„Tartu maakond, Kastre vald, Melliste küla piirkonna valguskaabli
sidelahendus - EST-MIIL-150“, töö nr 10769K3.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.